Huset

Utrota ALLT SNOR! Ja, varför kan man inte göra det?? Är så less nu på denna hosta och detta snorande. I morse vaknade jag med en näsa helt täpt och snor insmetat i halva ansiktet, den är mysig. Är det då man vänder sig till in sambo och säger "God morgon älskling, KYSS MIG"?

Imorrn ska jag pallra mig iväg och jobba iaf. Jag bara måste. Efter helgen som varit så har jag inte många riksdaler kvar på kontot och väntar bara en liten påfyllning och det ska jag leva på till 20 september. Känns SÅDÄR då..... Det blir bensin för hela slanten....

Igår var vi ute en sväng i huset och kollade. Målaren hade spacklat vardagsrum och köksväggar som sitter ihop och hann måla den biten oxå. Bara taket i hallen kvar och sen kan han sätta upp tapeterna. På måndag kommer golvnissen och slipar och oljar golven, kommer bli SÅ snyggt. Vi slängde ihop garderoberna i förrådet så att det är redo för inflytt när flyttlasset kommer. Klippte av gräset lite och körde trimmern runt landet. Goda jordgubbar och körsbär!

Här kommer lite bilder......

Sett från köket Sovrum 1 med fina fläckar på tapet. Vad? kan man undra. Ska göras om. Kök sett från v-rum, alltså ett och samma rum. Bad med toalett... och...tvättstuga   O-oljad altan med o-oljade utemöbler :) Entré med carport och förråd  


Kommentarer
Postat av: Mickis

Är det huset ni hade innan ni flytta till Frankrike eller är det nytt? :)

2009-07-29 @ 19:14:02
URL: http://www.mickiswiden.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0