Bakslag

Gav mig ut för att springa korta 4km i värmen, mest för att hålla igång träningen. Det gjorde så förbenat ont att jag sprang och haltade 4 km. Nu efteråt har jag såååå ont i benet så jag bara vill grina. Kan knappt stödja på det. Hur kan det vara så att man INTE ska få göra den enda sak man tycker om, är någorlunda bra på och som dämpar den ständiga ångesten av att vara för "fet" (läs felformad) och "otränad" och inte duga? ORÄTTVIST.

(Missförstå mig rätt nu. Jag vet att det finns de som har det värre. Jag vill bara få känna mig bekväm i mig själv)

Imorrn ska jag ringa min läkare i sverige och försöka få en tid så snart efter hemkomsten som möjligt. Men vad ska jag göra till dess?? Cykla? Jag hatar att cykla och det ger mig inget. Jag blir inte ens svettig för jag tar slut i benen innan, min cykel är värdelös som annat än transportmedel. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ vad ledsen jag blir.

Nu ska jag titta på senaste Wallander och göra allt för att hålla modet uppe....


Kommentarer
Postat av: Frieda

Det blir bra snart hjärtat!!!!!!!!!! Puss

2009-06-17 @ 21:58:05
URL: http://gaaaalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0