Braj-Babianer

Va på posten idag. Inte nog med att jag fick köa hur länge som helst för att få en kassa, i kassan sitter planetens yngsta och mest inkompetenta personal. Efter att han lagt mitt brev på vågen fick jag förklara för honom vilket tillvalt med följt brev jag ville ha. (alltså kunna följa brevets färd via internet) som rek men billigare. Jag får ALLTID förklara för posten personalen vad jag vill ha och att DET FAKTISKT existerar. Helt otroligt egentligen! Hur som helst det var inte det jag skulle berätta...

Posten här i stan ligger precis på en metro station, den mest centralen. Vid stationen hänger alltid en massa BRAJ-BABIANER med rasta frippa och tofflor, vinter som sommar. En sådan banan, förlåt BABIAN hoppade på mig idag och började tjabba på ett för mig okänt språk. Kan ha varit BRAJ oxå. Jag sa vänligt tack men nej tack, jag har bråttom och är inte intresserad. Då börjar han springa bredvid mig. Snacka om desperat att få
1. Sälja mig braj.
2. Slita in mig i en gränd och våldta mig.
3. Råna mig.
Hade kunnat vara nästa fredagsfråga men jag hade för bråttom och var för omotiverad to find out the answer. Sorry! Fattar inte att jag är sån mongomanet. Det är ALLTID jag som får psykfallen på mig på bussen, blir jagad av galningar på stan, eller knallar in i hotellrum där det ligger folk och jökar. Jag fattar inte,

WHY ME GOD??

(Idag fick jag tom gnida bort jordens snorkråka från en vägg. Ja ni hörde rätt. Vad är det för idioter??)

3 weeks left....then im out of here!!

Kommentarer
Postat av: Frieda

Snor, va trevligt! längtar ihjäl mig efter dig nu! Försöker tracka Matsan med att berätta gamla minnen som jag har med dig. tyvärr lyssnar han inte så bra... PUSS

2009-06-09 @ 23:39:58
URL: http://gaaaalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0