Drummerboy...

.... träffade jag på metron idag. Killen glassar in i vagnen med sin stora kalufs. Hinner knappt slå ner baken på sätet mittemot mig innan han börjar trumma vilt med händer och fötter, på allt han kommer åt inkl. MINA FÖTTER. Chockad som jag är börjar jag fundera hur jag ska ta mig ur situationen. Den här killen är ju en typisk mördarpsykopat, det förstår ju vem som helst! Jag kunde dock inte sluta fundera på vilken typ av musik han lyssnade på. Tror han fattade att jag kommit på honom så han vred sig mot framrutan och började trumma på räcket (förarlösa tåg) samtidigt som han glodde på mig i blänket från fönstret. Sen började han rota i sin väska, och jag var SÄKER på att han skulle ta upp en kniv och sticka ner mig eller nåt. Döm om min förvåning när det var ett snytpapper han tog fram, haha, FRANKRIKE och deras SNOR!! Sen var det dags för mig att gå av och jag hann förvånas ytterligare. KILLEN HADE INGA HÖRLURAR I, HAN LYSSNADE ALLTSÅ INTE PÅ NÅN MUSIK!!

Det var dages mest spännande iaktagelse.....

Hoppas ni har det bäst!! GLAD MIDSOMMAR

Kommentarer
Postat av: Therese

Vet du,jag har ju en klasskompis i gymnasiet som jämt "trummade" på allt... och smällde böckerna i bänkarna etc etc... rätt konstig prick faktisk... men nu verkar han va helt ok ;-) tjej och två ungar tom, hihi... så det kan ordna sig för dem med!

2009-06-19 @ 20:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0