Gårdagen i bilder

Det var de godaste musslorna jag ätit igår, jag är fantastiskt nöjd! Dock var det löjligt varmt även igår kväll så man lämnade en pöl efter sig på stolen när man reste sig och gick!!! :) Hade min nya svarta klänning på mig som jag tycker är så söt. Försökte ta ett kort på mig själv och det gick sådär som ni kommer att se på resultaten. Däremot lyckades jag fånga mig själv från nån sjukt bra vinkel för jag ser inte i närheten av så plufsig ut som jag känner mig, man tackar! För musen över foto för min fotokommentar...

Hoppas ni har det bäst i värmen!!

SÅ mkt fick jag med den klänningen haha! HAHA, gick inte så bra nu heller! Himself & Hoegaarden på vår gård!  Jag & Hoegarden med vår fina port i bakgrunden :) MMMMM Moules Frites med bacon och äpple i gräddsås!! Till det serveras den traditionella majonäsen med dijon senap i! Till Moules dricker man en pichet med cider, namnam!
Lägg märke till de kladdiga prinskorvsfingrarna i bilden, haha!!
Ett stycke galen karl 
Ett stycke galen kvinna VM i skorsten!!

Kommentarer
Postat av: Frieda

Men fan va smal du é!!!!!!! Hur fan ska jag kunna umgås med dig??? Kommer se ut som barbamamma bredvid dig! Puss

2009-06-28 @ 23:13:05
URL: http://gaaaalet.blogg.se/
Postat av: Alexx

Men darling, jag sa ju att det var bra vinkel på korten (som jag måste säga att jag gillar för jag ser ju nästan smal ut :)) Men i övrigt är jag lika barba som innan så vi barbar ihop!! Jag skulle behöva en bärsele till min hängbuk tex!! Love ya

2009-06-29 @ 10:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0