GODDAG YXSKAFT!

Jag har en fråga. Har precis varit i tel med SAS för tredje gången sen igår. Min fråga lyder:

Hur är det möjligt att på ett och samma företag få olika svar från 3 olika personer gällande samma fråga? Bara undrar....

Nu ska jag ta och skura fönstervolées och fönster och tvätta. Imorrn kommer de första och tittar på lägenheten!!! Sa jag det förresten att hyresvärden köper köket?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En problem mindre att ta i tu med. Tur att vi i sverige har kök i våra boenden!!

Just det. Kommer precis från posten. Mötte en snubbe på vägen som gick och slog och sparkade i luften samtidigt som han skrek fula ord, helt normalt. 1. Vem bråkade han med? 2. Vad var det han gick på? JAG VILL OXÅ HA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hope u'r having a nice day out there!!


Kommentarer
Postat av: Therese

Vad skönt att ni slipper trassla med köket!

Krams

2009-06-11 @ 17:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0