Jaa vad säger man... Glad midsommar!!

Kanske den konstigaste midsommaren någonin men helt klart en av de skönaste...  Sitter hemma själv med Sixten. Himself är på metalfestival och kommer hem måndag morgon, DET SKA FAKTISKT BLI HUR SKÖNT SOM HELST att bara få rå om sig själv och packa. Ena syrran är sjukskriven för tillfället så vi spenderar "min" lediga tid med att spela spel på msn över videosamtal, hur kul som helst. Men fråga mig inte hur det går med packningen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sitter och lyssnar på Carola "Evighet", Haddaway "What is love" och Scissor Sisters "I dont feel like dancing" och allt jag vill göra är att dansa mig svettig!!!! FLURRAN DEN 4 JULI FÖR ALLA SOM ÄR INTRESSERADE!!! Dansgolvet är till för de som inte har råd att hänga i baren säger de, ELLER FÖR DE SOM ÄR GRYMMA PÅ ATT DANSA, säger jag :)

Puss i påsk



Haha, det här hittade jag nu, på Aftonbladet. Hur kul som helst. Hösten 2007.hade glömt att vi var där jag och min älskade Cissi. När jag tänker efter så hade jag nog glömt att vi ens gick ut, moaha, kul i vanlig ordning! Här på Seven= People av alla ställen, har man polers i dörren så har man!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0