MÄTT

Och Beeeeeeelåten! Har ätit typ 5 tallrikar buffée ikväll så nu behöver jag inte äta på en vecka!! Fick en avskedspresent av Ann, ett springlinne med inbyggd sportbh. MERCI!!

De har annonserat att det ska bli thunderstorms inatt, det ser vi fram emot. Imorrn är det strålande sol och 31+ i bilen till Paris, yammie!!!

GODA NYHETER::

BILEN ÄR SÅLD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu ska jag hoppa in i duschen!! Sista gången här.... SNYFT!!!

Merci la France pour tout et au revoir, à la prochaine!!

Se hela bilden

Kommentarer
Postat av: Frieda

Det kommer att gå bra mitt hjärta! Jag förstår att du kommer att vara ledsen, det är jobbigt att lämna ett liv man levt i 3 år, men det kommer förhoppningsvis bli så kul här hemma att du snart lägger det bakom dig och går vidare här hemma i Svärje.... Love you! Puss!

2009-07-01 @ 00:48:16
URL: http://gaaaalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0