Nike+Ipod back in business (again and again)

27+ i skuggen, gassande sol och helt vindstilla. Vad gör man? Heter man Alexandra Widén så tar man sitt onda ben och går ut och springer 5.2km på 27.30. Helt okej ändå, jag är nöjd. Såhär nöjd:




Lägg märke till V tecknet för SEGER!! Däremot blir det sådär bilder med en vinklad spegel, ganska schysst vinkling av päronet ändock!! :) Lägg även märke till min hund i bakgrunden, han ska va med på allt, helt uppenbart!

Såg en ganska drunknad höna i kanalen, undrar vad den gjorde där.....

Nu ska vi åka och lämna Himselfs gamla cykel på jobbet som jag sålt till en kollega. Fick behålla stålersen själv för besväret, man tackar! = 1st shopping utan ångest coming up!!!!! Undrar vad jag ska köpa den här gången.....

Över och ut

Kommentarer
Postat av: Sanna

du är INGET PÄRON gumman, du är jättefin! Och så duktig! Hoppas nu verkligen att SPIRORNA håller... Och att min pissförkylning drar dit pepparn växer...längtar tills vi ses! Stor kram!!

2009-06-03 @ 20:22:21
URL: http://sannastrassel.blogg.se/
Postat av: Martina

Oj shit, i den värmen, du är verkligen peppad!

Skitsnygga spiror tjejen!!!

2009-06-04 @ 19:33:03
URL: http://www.minagullungar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0