No show

Killen som skulle komma och titta på bilen kom inte idag! JÄKLA MUPP! Fan vad less jag blir på folk som säger att de ska göra saker och inte gör det! Jag hade ju ställt in dagen på stranden och dagen på marknaden i stan (andra största i hela frankrike) bara för att jag skulle kunna vara hemma när han kom. Stressade som f-n på jobbet för att kunna sluta tidigare och kunna sitta ute med Sixten ett tag, han älskar ju att bara ligga i parken och glo. Så lite soltid fick jag, Sen träffade jag Ann och Nicolas på våran resto i hörnet och drack lite rosé vin och väntade på han som inte kom. Summa summarum så blev dagen kanske ok ändå, men klart man är besviken, vi vill ju få bilen såld.

Nu sitter jag och kollar klart på filmen jag tittade på igår men inte såg, haha. Paul Blart, Wall Cop. SÅ jäkla kul! Jag ska bli som han :) Har tänt på vattenpipan oxå, det var många veckor sen nu, där ser du Petra, man blir inte beroende som av ALLT annat!! Måste göra slut på tobaken innan jag åker.

Imorrn ska jag köpa de sista ingredienserna till fredagstårtan så jag får den klar imorrn. Sen blir det en tur till Ikea för att köpa hejdå presenter till jobbet. Hoppas jag hittar nån älg eller nåt :) Utöver de svenska flaggorna på pinne som jag ska tömma hela stället i entrén på. Älgkorv blir det iaf och kanelgifflar och marabou choklad.

Mailade gällande 2 bilar jag är intresserad av i sverige igår, inget svar än. Vore skönt om jag kunde få napp nånstans. Vill verkligen få ett köp klart till nästa helg.

Näe, nu ska tvätt hängas och filmen ses klart. Vi ska gå och möta Himself vid tåget sen.

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0