Packåsna




Grymt imponerad av mig själv. Klev upp 9 och tog en timmes promenad med Sixten. Åt frukost och satte på en "Stefan & Krister typ fars" Oroligt het och skrattade gott under frukosten. La mig ner för att kolla lite till innan jag satt igång med arbetet. Sixten och jag låg sked i soffan. VAKNADE 12.30. HOPPSAN! Packade och kånkade ner kartonger till garaget, packade ner min golfbag i resefodralet oxå. Är skapligt nöjd med mitt arbete. Sen gick Sixten och jag ut i parken och kastade pinne och drack kaffe i solen. Fortsatte lite på min Colin Forbes Bloodstorm oxå. Det var skönt. Sixten fick jucka med två kompisar oxå så han är belåten.

Ska packa lite till nu och vika tvätten från igår. Sen ska jag rensa skafferiet har jag tänkt, på saker som ska slängas så Himself slipper det dilemmat. Han har för övrigt sparat saker sen 2000 typ. Sen ska det dammsugas oxå. Himself kommer hem i natt efter 3 nångång och ska upp och jobba imorrn. Grattis! Imorrn ska jag gå till banken och inkassera min check för köket och sen i fortsätta tömningen av kontot. Sen ska jag skriva mig ur landet samt gå till veterinären och boka tid för avmaskning. Sen är det bara att få plats med allt i resväskan oxå. Vilket dilemma jag har med skor och kläder. Hur vet man vad man kommer behöva i Sverige under juli månad tills flyttlasset kommer upp? Önskar jag bara kunde knäppa med fingrarna så allt var gjort.

Näe, hepp hepp, här finns ingen tid att spilla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0