Rencontres occassional

Igår strax innan jag gick ut och sprang så ringde min mobil, skyddat nr. Jag svarade och en fransman sa att han ringde gällande annonsen. Sen bröts samtalet. Jag gick ut och sprang. När jag kom in hade jag 5 missade samtal, återigen skyddat nr, inget meddelande på min franska tel svarare. Senare under kvällen ringde det igen, jag hade ljudet av sen löprundan (för hundens skull). I morse fortsatte det ringa när jag var på jobbet. Tog telefonen på mig och hann svara på ett av samtalen tillslut. Följande sades:

Jag: Hallå? (typ OUI ALLO)
Han: Hej, ursäkta att jag ringer och stör. Jag ringer gällande annonsen på XXXXXXXXX. (Varför ringer man ens om man inte vill störa in the first place??)
Jag: Ursäkta, vilken annons?
Han: Eeeeh jag vet inte, men den hos XXXXXX  "TILLFÄLLIGA FÖRBINDELSER" (Här börjar tankarna snurra)
Jag: Jag är ledsen men det är inte jag, jag har ingen annons ute.
Han: Men det var det här numret!
Jag: Du måste ha sett fel, jag har inte lämnat ut mitt nummer nånstans, hur som helst ÄR DET INTE JAG!  ((I wish! Är du snygg? Man kanske skulle tjäna sig en hacka)
Han: Okej, ursäkta att jag störde. (Återigen, why did you call in the first placem damage already done?)
Hejdå!
Jag: Tack ändå, hejdå! (Morsan och jag ligger dubbelvikta av skratt och hennes första fråga -LÄT HAN SNYGG??)

AAAAH, VAD SÄGER NI? HUR OFTA RINGER DET EN FRÄMLING OCH VILL LIGGA MED EN?? Händer bara i France!!



Kommentarer
Postat av: Therese

Hahaha...

2009-06-04 @ 19:00:40
Postat av: Sanna

Men euuh! Nu är det SÅ dags att du kommer hem! :D Ska du springa tjejmilen? Puss

2009-06-04 @ 19:39:47
URL: http://sannastrassel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0