Strange day

Vet inte om jag hallucinerar eller om folk verkligen är så konstiga som det verkar. På väg hem från jobbat gick jag förbi en byggarbetsplats och såg en 50 årig gubbe i så tighta shorts så klockspelet inte kunnat synts tydligare om han var näck. Hur skönt kan det vara? och att jobba i dessutom!

Strax efter kom jag in i mataffären där jag skulle köpa resten till tårtan jag ska färdigställa idag. Döm om min förvåning när jag såg en 60 årig Amy Winehouse look alike, MED SIN HUND I KUNDVAGNEN! På en MATAFFÄR!!! Hon stank dessutom gammal inrökt bag in box kärring så jag kan ju bara gissa hur mycket lungcancer hennes hund har och att det är anledningen till att den inte kan gå själv. Men varför tar man med hunden till affären??

Så har vi då den sista av dagens än så länge konstiga händelser. Killen/Gubben som inte kom igår och tittade på bilen ska komma idag och titta på bil. Hans icke så unga mamma ringde nämligen och sa det tidigare, HANS MAMMA!!!! Why not do it yourself? Är han så gammal att han får köra bil så bör han väl kunna ringa oxå. Han hördes nämligen i bakgrunden när mamman ringde. Slår fan alla rekord. En 40 årig oskuld som bor hemma hos mamma. Kan inte va nåt annat. Kanske mamma ska spendera lite av det kommande arvet och köpa en fin bil till sin son. De kanske tom har ett förhållande. Näe men allvarligt, man börjar ju fundera!!

Näe gott folk. Här ska bakas tårta!!!! En citron och jordgubbstårta med pistagenötter!!!!

 

Kommentarer
Postat av: Madde

Mmmmmmm tar du med en tårtbit hem åt mig.. ;-)

2009-06-26 @ 10:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0