Trötter

Jobbade i morse, sen har jag packat, promenerat hund, tvättat och givetvis spelat massa Flowerz på msn med syrran, never ending story spel, typ. Man kan ju fråga sig om vi har ett liv.......

I övrigt har solen skinit plenty men det har varit kalla vindar trots 22+. Tror gud straffar mig, bara för att jag inte  packat klart så får jag inget 100% bikiniväder. Likmask till Sverige alltså!!!

Har precis tittat på en SJUK och sjukt kul film, Extreme Movie. Sexualkunskap för ungdomar med humor, HAHA. Jag skrattade så jag grät emellnåt. Kanske var det vageln i ögat ellr bubblet i glaset, no one knows!!

Nu ska jag promenera min hund som idag har tröstätit lika mycket som jag. Fan vad jag hatar att vänta. Den som väntar på nåt gott väntar VERKLIGEN ALLDELES för länge, ett faktum. Jag har inget tålamod. BLÄ

A plus, bonne nuit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0