Underbara sol!

Har legat vid sjön och solat efter jobbet (med Sixten som låg i skuggan) Solade typ 1.5 timme framsida och 30 min baksida. Tror ni inte jag brände baksidan då? Kommer ha fin frossa natt :) Men vad gör man inte för att slippa vara likmask haha.

Sixten har varit jätteduktig idag. Han har jagat bort massa äckliga gubbar som varit på hans mamma :) Kommer sakna att få känna mig så snygg (men jag kommer inte sakna uteliggarna som mina beundrare HAHA) Det första fyllot sprang vi på i morse kl 7.30. Han pratade som Linus på linjen och pekade ivrigt på några fina och sönderrivna bilder i en ca 3 år gammal tidning. Sådär ja! Såg ut som en normal kille i 30 års åldern men det var han alltså inte. Jag sa med min finaste ryska dialekt " I djont speak freeench". Oh, sa han. IIIIIINglish. Yes sa jag varpå han fortsatte prata som Linus på linjen fast på franska. Då tittade jag på honom och han var smart nog att komma på sig själv och sa på franska, "just det, ingen franska, bara engelska" Varpå jag höll på att göra bort mig och svara honom att ALLDELES RIKTIGT. Men hann inte så långt innan han drog på med nästa ramsa och tog ett steg närmre mig. DÅ FICK SIXTEN RABIES OCH GICK TILL ATTACK. Shit, jag visste inte var jag skulle ta vägen när killen formligen flyger 2m bakåt av rädsla och chock. Sixten är ju trots allt hela 40 cm lång och 20 cm hög, vem blir inte rädd för en sån?? Jag höll på att dö av skratt och kunde bara ge en Silvia vink och ett leende till killen och säga "Hrm Guard Dog", innan jag gick. Min lilla vovve förtjänar varje godis han får!!

I övrigt är Himself borta igen och i morgon kommer en kille och kollar på bilen. Får väl se till att klä mig så läckert jag kan och formligen pracka på honom bilen så jag kan känna att jag gjort nåt bra sen. Här det tydligen vida känt med diverse olika bedrägerier i samand med provkörning och bilköp så jag är nöjd om jag kommer in levande efter. 

Sanna: Frågan är inte Vad Vi Lider Av utan snarare Vad Vi INTE Lider av,hahaha!! We'll make it together babe!! Så fort jag fixat mina sulor den 6 juli så ska jag starta en liten löpcirkel, även om det bara är vi som deltar, sen jävar blir vi smärta och snygg (atleast in our minds= the most important) Vi ska la må bra iaf!!

Är det förresten någon som har en liten, billig och välfungerande bil att sälja?? Eller som känner någon som vill sälja sin?? Vill helst ha en från första helgen i juli.

Nu ska jag ta lång"rask"prommis med Sixten. Tog en på 45 min i gårkväll.. inte lätt för kotten när han har svårt för värmen men han kämpar på. Tyvärr märks det på lilla maggen att han inte orkar så mkt i värmen så vi måste kämpa nu!

Puss på er




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0