Gräsänka

Konsigt men GUUUUUUD så skönt ändå..... När man bor utomlands såhär så lever man ju nästan på varandra så det är inte svårt att gå varandra på nerverna. En välbehövlig egentid åt oss båda denna helg. Tom tisdag faktiskt. Ska bara vara har jag tänkt. Lyssna på min musik. Mysa med vovven. Färga håret. Åka till havet, SJUNGA EN JÄKLA MASSA ILLALÅTANDE KARAOKE and you name it.  Möjligheterna har inga gränser!! (Nu tog jag i lite kanske men det lät ju bra iaf)

Hade några skojfriska herrar på frukosten idag som undrade var man kunde få tag på en kvinna som mig, som serverar frukost 7.30 varje morgon. Jag gjorde åter igen Sverige en tjänst. Jag sa att de fick åka till Sverige för att hitta en sån kvinna. I Sverige är ju inte bara alla kvinnor vackra (det var de som sa det), utan de är äkta hemmafruar som bara lever för sina män oxå, JAJJEMÄN. Vi har inte avskaffat slaveriet och feminism existerar inte. (det var jag som sa det, och jag LJÖG!) Men attans vad skönt det var! Jag känner att Sverige är gräddan för Fransmännen nu, grymt bra juh, eller hur?!

Jag borde få bli utrikesminister nu tycker jag!!!!

Detta läste jag på min käre vän Friedas blogg nyss;

Alexx, I love you! Du är den bästa! Jag längtar ihjäl mig tills du är hemma! Puss!

Frieda: Tack älskade vän. I love you too och längtar ihjäl mig oxå, mest!!! You're my heart, you're my soul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hjulet är i rullning för en flytt hem till sommarn. Vi hoppas att det går i hamn och jag ber er alla hålla en tumme för oss på måndag!! E.T phone home (japp, mitt finger är rött, så mycket vill jag hem)

Näe nu ska jag dricka en 3kr grogg = 1 dubbel Citrus Treo= GÖTT

Just ja, igår var vi ute på en liten barrunda och åt italiensk, HUR GOTT SOM HELST. Tog dock en citron och maräng paj till dessert som var hur sur som helst, jag får kycklinghud bara jag tänker på det, är sträv i munnen idag tom!! Det ni!!

Näe, treo var det!!! Jobb igen 17-21!!

Här är min Frieda och vårat ordspråk som lyder:

Två blonder och en bag in box resulterar oftast i Två blondiner I en bag in box!!




Puss o kram och trevlig lördag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0