Kramp men lika glad ändå!

Vaknade kl 4 inatt med jordens kramp i höger vad (den jag hade kramp i när jag sprang igår). Gjorde så JÄKLA ont att jag höll på att börja grina. Som kraftig växtvärk. Har masserat SASCO muskelsalva och voltaren gel hela dan och knaprat piller. Blir ingen träning imorrn inte, det är då en sak som är säker! Men så tänker jag ju att jag faktiskt LÄTT klarade milen igår, och det är jag fortfarande förbannat nöjd och glad över!

JAG KAN OM JAG VILL!!!

Nu är det syrran Nina på msn och Melodifestivalen, sweet! Himself tvättar, bäddar rent och dammsuger, sjukt bra med en sån karl :)

Puss o kram mina kära

Ps: Såg att vi ska få 17-19 grader och sol, hela veckan som kommer! Fasen, så varmt hade vi det nog inte en enda dag i Sverige förra sommarn.... Me happy!! Ds


Sanna hjärtat; Du vill inte springa tjejmilen i Augusti med mig, Kattis och Madde? Pöss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0