My legs are on fire!!

Shit pommesfrites, eller Kàka pommesfriter eller Skit pommesfrittes kan man väl säga utan att ta i så man spricker (på valfritt ställe)

Har varit duktig och vilat från löpningen både lördag och söndag men vad hjälper väl det. Dessa kramper i vaderna ger sig inte, nu när benhinnorna inte längre plågar mig på samma sätt. Det känns som om mina vadmuskler är ett par ballonger. För varje löpsteg så pumpas de upp, ända fram tills det känns som om de ska explodera. Då är de stela och hårda och det känns som jag har protes från knät och nedåt. Kan nån vara snäll att förklara vad det beror på? SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA (för att citera Af Ugglas, som för övrigt är en kul prick)

Jag käkar anti-inflammatoriskt, smörjer med Voltarengel och Liniment. Alldeles nyss faktiskt, och nu brinner det som attans i benen, man kan tro att jag är på väg Hem. Marken har öppnat sig och Hin Håle (ursäkta stavning) står där och väntar på mig medans jag sakta sjunker ner i hetta.

Näe, wishful thinking Mr, jag ska springa tjejmilen innan jag ska nån annanstans!! Efter den kommer jag nog däremot böna och be för att få komma ner!

17.7+ och strålande sol står det på vädergrejimojen. Strumpbyxor utan fötter (vad heter det?) är på med mina nyinköpta coola och speciella jeansshorts. Summer is in the air!! Himself åker snart från jobbet och då ska vi ut på en liten shoppingtur!!

Have a nice fortsatt dag everyhopa!!

Kommentarer
Postat av: Frieda

Jag skulle lägga en gissning på överansträngda muskler... Fortsätt vila från löpning. Du kan cykla istället ett tag! Puss!

2009-03-17 @ 14:30:52
URL: http://gaaaalet.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ja och stretcha både fram och baksida av hela benet, låter lite som att du är för kort i nån anatgonistmuskel! ;) För att använda mig av Daniels kunskaper ;)PUSS och lycka till

2009-03-17 @ 19:01:26
URL: http://sannastrassel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0