Äta nyttigt=Ständigt hungrig!

Ska det verkligen vara så att man ska vara hungrig i princip hela tiden när man äter nyttigt? Äter massa frukt och grönsaker utöver måltiderna. Sitter här med sockerfri apelsin dryck och färsk mango nu för att inte hungra ihjäl innan middag. Det ser ju verkligen bra ut och det ska bli riktigt nice att kunna visa sig i bikini, NÅGON SOMMAR, men HALLÅ, jag kommer ha hungrat ihjäl innan den sommaren är kommen. Och idag har jag ju inte ens tränat idag!! (<-- titta, jag är så svulten att jag fått dyslexi)

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

En prinsesstårta med extra vaniljkrääääm och grädde.... det är grejer det!!!



Eller en riktig mosbricka med extra mycket gurkmajonnäs!!!!!!



Eller 3kg karamellkungen......



Näe another life. Vill man vara fin får man lida pin. My second name is Pin. Alexandra Pin Widén, like the sound of that!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha, gumman! Ja så blir det, sjukt att man ens håller på ;) Men du, ät mycket protein, det mättar bäst! Typ keso, kesella, kyckling, kalkon, skinka, nötter, fisk osv.. OM du inte vill äta annat såklart, man måste fuska ibland =) Ett fusk i veckan kan öka förbränningen, (och den forskningen tänker jag lita på). Så länge du MÅR bra gumman! Insidan först! Puss

2009-05-26 @ 18:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0