Fet OCH rosa!

Har varit ute vid sjön och solat på em. Inte sååå länge tycker jag väl eftersom vi fick åka hem då Himself är döende av pollenallergi. Ni vet karlar och förkylningar..... SUCK. Hur som helst ville ju jag njuta maximalt av solen så jag tog en timmes powerwalk efter stranden, i tubtop och kjol. SKA BLI BRUN JUH!

Vissa straffar gud med det samma, jag är en av de! Det blir mageläge i sängen resten av veckan nu. Jag är inte bara fet, jag är även rosa, KNALLROSA! Som en sån rosa elefant man alltid skämtar om. Well well, inte ett skämt längre, jag är i allra högsta grad levande!

När jag säger fet syftar jag mest på dagens middag. Blev middag ute idag IGEN. Tror inte vi gör annat. Idag blev det simple hur som helst och den pizzan vi inte blev serverade igår. Gott, lätt och snabbt. Pizzorna här är stenugnsbakade, mindre och i princip fettfria jämfört med svenska pizzor. Så Himself ville piffa till det med dessert. Sagt och gjort. En hel vanlig kändes maffigt så vi tog en café gourmand vilket brukar vara en liten espresso och två små smakbitar av två desserter. HÖLL PÅ ATT DÖ när faten kom in. STORA TALLRIKAR med 4 normalstora dessertbitar på och 2 STORA högar grädde. FAN FAN FAN. Brownie, äppelkaka, päronkaka och petit choux. Päron, släng dig i väggen, sommargarderoben lika så. Välkommen fram vasshagga!!!!!


Kommentarer
Postat av: Petra Engqvist

Helluu babe!

Kan du tänka dig... mina prommisar har gett lite ynka resultat äntligen!! Minus ett kilo denna vecka! Det firade jag idag med att gå 2,5km vända och jogga detsamma hem... hela vägen! Storartat för att vara mig ska jag säga!! Jag är så nöjd.. och inte höll jag på att dö heller! Det får jag göra i morgon när jag har pt med Anna kl.8.00!!

Puss

2009-05-31 @ 23:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0