Full rulle

Ingen rast och ingen ro. Jag har gett Askungen ett nytt ansikte, kanske hennes hårda arbete då kan ge mig en ny kropp? Smal och snärt, fit och ärtig :) Har slitit som ett djur idag, belönades oxå, av mig själv. En 287 kcal pizza och en snickersglass till dessert. Jodå, det här med diet funkar bra, kalasbra bör tilläggas, haha! Men som sagt, jag lär inte stryka med om det blir kalla tider! Är inte så motiverad att äta rätt när jag inte kan träna. Ska be att få mitt högerben amputerat och slå på en protes med hjul. Borde det inte vara tvärtom förresten? Att det är viktigare att äta rätt när man inte tränar? Shit the same. Vad spelar det för roll om 100 år?

Födelsedagsmiddagen i tis kväll var GRYMT bra, det bästa jag ätit! Det var gåslever och fisk och kött blandat med många smaker så som thaicurry, mango, ananas, kardemumma, kanel och pepparkaka. (Alltså inte allt på samma gång, även om det visserligen skulle passa mig med kokelimokssmet) Tänk att jag skulle bli sån gourmand, jag som livnärde mig på makaroner med socker och kött och grillkrydda när jag var liten (upp till typ 16 års ålder eller nåt). Det var det bästa jag visste!!

TTEEESSSSSIIIIRREEEEEEES från Malmöööööööö! Gud vad kul att höra från dig!! Hur måååår du och lilla familjen??? Jag har tänkt spara lite på mitt hår nu så vi kan åka till Thailand och klippa det sen, du som hittar till salongen menar jag :) Kramar till dig!!

Hade massa saker att berätta nu när jag inte bloggat på ett tag. Men detta slaveri till arbete suger musten ur mig så hjärnan har i princip slutat fungera. Eller så har jag helt enkelt blivit gammal sen i tisdags. Satte på mig linnet ut och in efter jobbet idag, upptäckte jag när jag kom hem! www.zenil.com kan man säga!

Näe, nu ska jag pinka doglas och slänga städrocken i tvätten och dra på mig aftonklänningen till nästa arbetspass som börjar om ett par timmar. Har packat två askar tändstickor i handväskan. En för att hålla ögonlocken uppe fram till 22. Den andra för att bränna ner eländet om det visar sig bli en tråkig kväll! (Skämt å sido. Mr Bui-Gnoc är tillbaka på hotellet och han var mer skrämmande än vanligt idag så jag tänkte vara snäll och förbereda med eld till honom som han alltid frågar mig om fast han vet att vi inte har. Han behöver nåt till cigarettfimparna han går och plockar på parkeringen och sedan röker. Ja, jag säger ju det. Han är psycho.) Jag tänker definitivt inte låna ut min VATTENPIPA till honom, det ska han ha klart för sig!!

Tack och hej, over and out!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha gumman - jag kan jag också! Och det är verkligen pisstråkigt att sköta maten när man inte kan träna, är i samma sits! ibland kan man ta några knep för att kompensera så man kan äta skit utan att rulla ännu mer ;) Delar gärna med mig =) PUSS

2009-05-07 @ 16:42:22
URL: http://sannastrassel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0