Hot

Värmen verkar har slagit till över hela europa. Hur underbart är det inte da på en skala?? FAB!!

Har precis varit iväg och bytt till nya däck på BMWn och gjort framvagnsinställning. Nu är den redo att säljas! Under de 2 timmarna den var på verkstan så tog vi en sväng förbi några butiker. Jag skulle kolla på skor. Blev det några skor? Näe! Blev det nånting annat?? JAAAAAAAAAAAAAAAA

2 linnen, 1 par byxor, 1 bikini, 1 handväska (såklart, vågar inte räkna hur många jag har längre) och 1 skitcool Spidermanpenna till Danielle! Jag är nöjd. Jag hade ju trots allt kunnat köpa skor OXÅ!! Måste söka för min shop-o-holism, eller näe, jag njuter ju av att shoppa. Och hur kul är det inte när man 3 mån senare hittar nåt i garderoben som man glömt och som dessutom har prislappen kvar!!! :) Insane in the halfbrain (or what's left of it)

Nu vankas golf och sen ska vi gå ner på restaurangen på hörnet och verifiera deras uteservering!!

Tjingeling

Ps. Maten igår var ok. Servitrisen var ännu bättre. Både blond och korkad. Hon hade en handskriven nota framför sig som hon gav till oss med alla priser specificerade. Tror ni hon lyckas ta betalt rätt då? NÄE, vi betalade 1100 kr av 2100. Man tackar!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu var det ju företaget som stod för middagen, men ändå!!!!!!!!!!! Ds

Pirata Pirata - Pucko & Bäng


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0