Kan konstatera

att väsktillverkarna helt uppenbart är helt fel ute!

Har precis sökt ett till jobb. Damn, det här är ju kul. Nåja, jag kanske inte känner likadant efter 200 nej tack. Se de säger, smekmånaden varar inte för evigt, förresten, vilket varar för evigt???

Har styrketränat idag, duktiga jag! Och fyllt på förrådet med avokado, mango, kiwi, jordgubbar och gud vet allt. Ska frossa i frukt och göra det till min livsstil! Sen att jag snaskat lite hårda karameller på em, behöver vi inte tala om :) Just det, har stretchat oxå, det ni!!

Nähepp, snart dags att ta hunden på kvällsprommis, jag jobbar 6-13 + 18-22 imorrn, PARTYY!! Men sista veckan nu... funderar fortfarande på när jag vill sluta ;O)

Puss o kramen

Kommentarer
Postat av: Frieda

Nothing last forever darling... Förutom vår vänskap hoppas jag, men å andra sidan så dör vi ju nån gång... Hmmm...

Miss you!

2009-05-20 @ 14:39:16
URL: http://gaaaalet.blogg.se/
Postat av: Petra

Tjoho lillasöstra! Hejjjja Norge!!! I lööööv och är så glad att jag lade min röst på honom. Jag blir helt galen av glädje när dom spelar hans låt på radio.... jag fattar inte vad det är för "fel" på dig??!! Kanske är det all frukt och grönt? Hmm... ja jag vet inte som sagt! Men kul att höra att du är så duktig med maten! Jag har kört stenhårt mina styrketräningspass tre gånger i veckan, har kronisk träningsvärk nuförtiden har dessutom lagt på en timmes rask promenad VARJE dag!! Jag kan inte för mitt liv se hur detta ska kunna bli till en livsstil för mig.... det har gått nio månader nu sen jag började styrketräna och inte tycker jag att det är roligt ännu... och det där behovet av endorfiner... det har inte heller infunnit sig ännu! Sju kilon som mest har det blivit... men senaste två veckorna har jag gått upp lite... va fan!! Ska man inte gå ner när man sliter så här? Får nog skära ner på cashewnötterna och minilatten!

Ska bli så skönt att få hem dig igen! puss och kram

2009-05-20 @ 22:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0