Ledig!!

Jobbade i morse med dubbelt betalt pga röd dag här, lovely! Jobbar igen söndag eftermiddag om det inte är för mkt rum sålda så jag måste in söndag morgon oxå. Ska bli riktigt skönt att vara ledig lite, jobbar ju mest hela tiden, och hårt dessutom.

Har fyndat en ny klippmaskin till Sixten. Såg den förra veckan på rea pris 400 kr istället för det dubbla. När jag kom till kassan med den idag så kostade den under 200, det snackar vi fynd. Här ska trimmas (till hundens förtret)

Himself, Sixten och jag sitter och tittar på hockey och röker vattenpipa. **mysigt** Har varit och storhandlat  mat på eftermiddagen så det är gjort. KÖPTE AVOCADO, INGEFÄRA, SOYA PRODUKTER OCH FRYSTA BÄR TILL FRAMTIDA MÅLTIDS SMOTHIES!! Tack Sanna för att du är nyttig och kunnig i ämnet, jag tycker vi ska ha införa nyttighets tjejkvällar med god och nyttig mat och dryck för ett hälsosammare liv. Kan även innehålla singstar karaoke och ps2 dans för träning. Vad sägs?? TOGHETER WE WILL BE STRONG!!

Har gått med bandage och knäskydd på mina ben idag. Det är väl ett lovande tecken inför tjejmilen.

You're not fat
Though you could get toned
But it is not your fault-
You're just big boned

Nähe, ett litet chips kanske skulle smaka. Banta kan jag göra i morgon.... Eller?? Förresten, ska gå 18 hål golf imorrn, och ja, spela de 18 hålen ska jag oxå göra :) Ska bli trevligt med en ny bana och lite träning på stående fot!

Puss

Ps: Elefant eller inte, min mamma tycker om mig som jag är iallafall Ds :)


Kommentarer
Postat av: Frieda

Men om man bara äter grönsaker så blir man skitfull när man dricker. Fast du kanske inte tänkte att man skulle dricka på en "hälsokväll"?? Då kommer nog inte jag... Jag kan nämligen bara spela tv-spel när jag är full! =) Puss!

2009-05-08 @ 22:02:36
URL: http://gaaaalet.blogg.se/
Postat av: Nina

Jag gillar dig jag med hur du än ser ut...Men det låter nog värre än det är.Pyssen

2009-05-08 @ 22:10:28
Postat av: Sanna

Gumman, du är inte på nåt sätt fet! Du är vacker! Dock är det ju bra att ta hand om sig själv med balans mellan allt! Har själv slarvat för mycket med det, tar gärna en hälsokväll och skulle SÅ gärna vilja jogga tilsammans med dig! Vi får stötta varandra =) Kram fina!

2009-05-09 @ 09:48:04
URL: http://sannastrassel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0