Nike+Ipod is back in the business

Im so happy! Har sprungit 5km utan smärta, med endast svaga känningar, HURRA HURRA HUUUURRAAAAA!!! Jag kan börja träna ordentligt igen :) Kom in i nya löptekniken idag och jag känner verkligen hur fel jag sprang förut i tron att det var rätt. Har betalat ett högt pris för det misstaget så det gör jag inte om!!! Ska kolla om sista deltagaren fört över pengar till tjejmilen sen är det bokat!!

Hade gjort färdigt inlägget så hänger sig sidan och nu fanns bara ovan stycke kvar. Suck. Så jag tar och hoppar i badet, med spa-kitet. Inget cillit bang idag dock :)

Åt en supergod lunch innan styrketräningen och löpningen, här är den :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa gumman va kul!! Börjar fatta grejen med att springa nu, är ju underbart när det går bra! Vi är så bra nu, va räd om dig bara och va inte för hård mot dig själv! Kramar

2009-05-21 @ 22:21:30
URL: http://sannastrassel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0