Nyttig middag!

Underbart med sovmorgon och en ledig dag! Väntar samtal från en kär och god gammal vän som jag ska diskutera jobb med sen ska jag ut på stan och kolla på efter en dator samt köpa ingredienser till middagen. Idag står följande på menyn:

- Avokadohalvor med räkröra (innehållande räkor, gräddfil, gul lök, chilisås, dill och citron)
- Fruktsallad med mango, blåbär, granatäpple och lime.

YUMMIE!!! Ska försöka motivera mig till träning och viktnedgång genom små men ack så viktiga steg. Skippa de värsta onyttigheterna och dra ner på vissa saker. Gör jag för drastiska steg så upplever jag att jag hungrar ihjäl och då kommer jag äta ihjäl mig den dagen jag inte orkar längre. Jag är ok med min storlek, jag är big boned, så är det. Kommer aldrig kunna bli fotomodellsmal, det kan jag leva med. MEN, jag behöver ju inte ha en massa onödigt fett som jag kan bli sjuk av i framtiden. På mage, överarmar, bakdel etc. Det är det jag har tänkt försöka bli av med!



A plus, bon week-end



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0