Rubrik...men om jag inte har nån då?

Kom precis på att jag drömt en massa de senaste nätterna igen som jag glömt att skriva. Nu kommer jag dessutom inte ihåg de längre. Det är sådääääär minnet vaaa!

En dröm kommer jag däremot ihåg, den var kort och enkel. Jag var hos frissan och skulle toppa mig och be de tunna ur mitt hår. Kärringen börjar med att kapa håret med kniv, och voila så har jag bara axellångt hår kvar. Jag skulle kunna mörda människan. För några dagar sen fixade jag en vääääldigt tunn lugg, sne som går från ena sidan pannan till den andra. Detta av går som gått av och lite till. Den här luggen tar tanten och klipper kort + att hon tar typ hälften av håret på mitt huvud och klipper pufflugg av. JAG HÖLL PÅ ATT SMÄLLA AV, på riktigt. Tur att det bara var en dröm. Jag skippar nog att gå till frissan, after all!!

Har varit ute och sprungit idag igen. Lite svalare men jag hade sjukt ont i benet idag + att ipod sensorn krånglade så jag blev inte helt nöjd. Nåja, sprungit över 5km har jag iaf!!

Näe, upplösningen av Prison Break kallar!!

Bonne soirée




Not really my cup of tea!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0