SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL

Såg precis på fejsan att Agge precis knäppt en bärs så jag var ju tvungen att göra det samma!!!! SKÅL! Underbart väder, ca 25+ och blå himmel. Sixten och jag har precis varit ute och salladslunchat och solat (han i skuggan) i 1.5 tim efter jobbet. SÅ skönt och VÄLbehövligt! Men det blev varmt, way to hot, så vi gick in igen.

Nu väntar dammsugning och lite plock. Ett par goda vänner kommer över på aperitif (fördrink) sen och efter det ska vi ut och äta. En liten avskedsmiddag kan man säga. Man vet ju aldrig om vi hinner med det sen. Ska använda min nya stass ikväll tror jag..... WIIIII, i love new clothes!!

FATTA, mindre än 2 mån kvar nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bon week-end!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0