Slapp & Jobb söndag

Ja hur känns det såhär dagen efter Eurovision....?? Att det inte gick nåt vidare för Sverige, det får man ta, det är ett lotteri. Men att Norge skulle gå och göra storslam? Med en skitlåt och en sparvunge som låter som skit oxå... SUCK! Nåja, det verkar ju som hela världen har förtrollats av honom så fine. Jag är glad för deras skull och för alla hans fans skull :)

Maten igår var underbar, avokadohalvor med räkröra, gurkstavar och ägg. LOVELY!! Till dessert blev det en stor fruktsallad på färsk mango, jordgubb, hallon och banan. Toppat med kanel, det var ju bra för nånting... hur var det nu Sanna?? Så nu har jag precis ätit fruktsallad till frukost med en kopp äpple och kanelthe, yummy!!!


Himself är och tittar på golf i norr och jag ska iväg och jobba vid 16. Nu är det slappa och mysa med vovven framför webb-tv som gäller. Ska försöka börja springa i veckan igen. Han ingen vardaglig smärta i benet sedan 3 dagar nu, håll en tumme för mig och min nya springstil!!


Kram kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0