Nu tar jag kväll!

Har varit och lämnat en blodig skruvmejsel till polisen idag. Den jag hittade i bilen. Snacka om att vara fast :D Sen blev jag kvar på första bilverkstan jag var in på. En jättetrevlig kille som genast började fixa med bilen. Han tyckte synd om mig :) Så nu kan jag öppna och stänga bakdörren. Imorrn ska han åka och kolla på en ny ruta sen ska vi höras igen. Han lovade att hjälpa mig med ett bra pris. SÅ GULLIGT!!

Sen har jag trimmat tassarna på Sixten och shoppat lite nya rökelser och julklappar. Nu väntar dammsugning och middagsfix sen tar jag kväll!!!

I morgon är det middag och Pink på Globen med puffrorna, LOVELY!

Ha en bra kväll!!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0