Ny kompis

Jag har fått en ny kompis! Bilmeken på verkstan jag hittade. Var förbi där i dag för att kolla hur det går med ny ruta och lås till bilen. Han började med att bjuda på kaffe :) Sen sa han att de fått tag på en ruta och ev ett lås så han ringer mig nästa vecka så ska han fixa det. Han sa att jag absolut INTE skulle oroa mig för priset :D Sen frågade han om jag var bra på datorer haha så jag hjälpte honom med lite firmaärenden och ska hjälpa honom lite mer. YES man, tjänster och gentjänster!!

Han avslutade med att trixa lite med sladdarna under ratten så nu ser jag hur fort jag kör igen och jag har ljud till stereon!!!!

Detta ska firas med bak av arraksbollar och tacos till middag!!

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Therese

Tjoho :-D vilken nice kille! Finns några stycken...

2009-11-13 @ 17:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0