Viiiiill ha sooool

Jösses vad jag är trött. Det är helt sjukt. Känner mig sjuk, sjukt trött :) Orkar inte hålla mig vaken om kvällarna, orkar inte ta mig upp på morgnarna. Huvudvärk, ont i kroppen. Är hungrig och äter 1 tugga så tar det stopp. Kan inte äta mer. Går 1 tim sen hungrar jag ihjäl. Mask? :D

I need a change!! Solarium kanske och överdos i c vitamin? Frieda, räknas red bull som c vitamin? Det måste ju vara den ultimata boosten ihop med solarium!!!!!!!!

Näe sorry, har ingen ork att skriva, det blir tack och god natt nu!!


Kommentarer
Postat av: Therese

Stoppa i dig tillskott med vitaminer och mineraler + järntabletter!!Kanske du piggnar till lite!

2009-11-16 @ 21:19:41
Postat av: Frieda

Jag köpte de tabletterna som heter Kvinna, känner mig faktiskt piggare, sen om det är nån placebo effekt, det skiter jag i! =) Red bull är bra och ett måste i samband med vitaminer, man sväljer vitaminerna med rb såklart! =) Puss

2009-11-16 @ 23:06:26
URL: http://gaaaalet.blogg.se/
Postat av: Alexx

Tack snälla tjejer, ska köpa en 10 kg hink vitaminer och en platta red bull imorrn då så kanske man är duracell till helgen :D Puss!

2009-11-17 @ 20:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0