Brr kyla

Så här kommer lite värme i form av dagens humor. ALLA BARNEN HISTORIER!!! :)

Alla barnen jagar tjuven, förutom Ella, för det var hon som var den kriminella!

Alla barnen åt haj utom Greta, det var med henne dom meta.

Alla barnen lekte på tågtaket förutom Janette, för hon trampade snett.

Alla barnen dricker läsk förutom Sten, som dricker fotogen.

Alla barnen körde rally, förutom Rolf, han låg under en Golf.

Alla barnen var äcklade förutom Håkan, han åt upp snorkråkan.

Här kommer mina två favoriter från när jag var i Alla Barnen åldern...... Den första tyckte jag var rolig att köra själv, den andra tyckte jag var mindre kul att få höra själv XD

Alla barnen stod och tittade in i mikrovågsugnen utom Rut, hon tittade ut!

Alla barnen hade vita byxor, utom Linda, hon hade glömt att sätta på sig binda.


Ha en bra dag, nu ska trynet på till Våra Bästa År :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0