Hälsofrulle, igeeeeen

RIKTIGT gott med nyttig mat. Jag brukar föredra ingen mat alls. Det går ju snabbast! Men det förstör väl mest också antar jag.... Allt som man själv tycker är bra och gott är ju sällan nyttigt på något vis :)

Idag blir det styrketräning efter frukost. (Jo jag vet att man helst ska göra det innan frukost men men). Har varit ute på 30 min rask promenad med hunden innan frukost. Blev hungrig :) Så nu blir det styrka efter frukost. Man glömmer lätt att dessa promenader faktiskt är motion, och jag gör de 2-4 gånger per dag. Jag känner mig värdelös mest varje dag när jag inte gör någon "vanlig" träning så att säga men får skärpa till mig. All träning är bra träning!

Ska komma igång med löpträningen snart också. Slita färdigt mina skor och pronationssulor under vintern och sen i vår investera i ett par ordentliga skor med specialgjorda pronationssulor för MINA fötter och sen jäklar ska jag springa som jag vill, UTAN smärta! YAY Lagom till 30 års dagen kanske man har den där kroppen och styrkan man ville ha när man var 20 HAHA!

En liten parentes: Efter denna nyttiga frukost med frön och puffar och grejer (ica maxi självplock müsli) så smakar det havre i munnen. Håller jag på att bli häst?

Have a nice day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0