Heeeeeeeelg

Fått massor avklarat på jobbet idag. Alla de administrativa bröllopsbitarna jag har på mitt ansvar är kirrat. Nästa helg kommer elddopet. Ett jumbobröllop med 100 pers i 2 dagar att hålla ordning på. Ska bli superkul!!

Nu är jag ledig 3 dagar... Hinner väl knappt blinka så är helgen över men ändå. Imorrn ska jag upp och rida Lilleman som ska igång efter sjukdom och skada. Ska bli mysigt. Längtar som tusan till kryssningen med syrran på lördag. Har inte bestämt än om jag stannar i stan efter eller om jag åker hem. Borde passa på att ha lite kul också kanske. Jag gör ju inget annat än jobbar, går med hunden och är hemma känns det som. Boring!!

VILL HA MIN TELEFOOOOON NU så jag har nåt att leka med.... Bilen håller iaf...eller däcket.. Så tack gode gud för punkan du gav mig, nu slipper jag pumpa däck så ofta!!¨

Nä fy bubblan.. nog med tråk...det ska bli ändring på det!!

Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0