Party with myself!

Äntligen en ledig lördag kväll med ledig söndag morgon. Som gjort för lite party. Tyvärr har jag ingen att ha det partyt med så det är jag och Sixten!

Sitter med 1 miljard tända ljus, 1 kall öl, 1st TV och 1st TV-soffa, all to myself! UNDERBART! Tänk att kunna sitta en lördag kväll med valfritt program utan att behöva stänga in sig i sovrummet, fest bara det!!

Strax är det coop-pizzadax. Snacka om att festa till det!
Har Körslaget på för första gången och efter 1a bidraget bestämmer jag att Team Stefan ska åka hem, han är tämligen usel i detta sammanhang. Sådär ja.... dagens kommentatorkvot uppfylld!

Dagens humor är en gäst som frågade mig om jag blivit utredd för mitt annorlunda sifferminne :) Vad säger man om den?? :D

Hej svejs, trevlig lördagkväll alla ni som har vänner och familj att fira den med!


Kommentarer
Postat av: Frieda

Jag är i huddinge! Ska dricka öl och förmodligen däcka snart! Men man vet aldrig med mig iof... När jag mockade gick det saktare och saktare för varje greptag jag tog. Fy fan, jag kommer inte kunna röra mig imorrn ju... Puss

2009-10-17 @ 20:50:21
URL: http://gaaaalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0