Talfelet Widén

Förut var jag klumpig och slog i ben och fötter överallt. Det har jag slutat med. Nu rabblar jag osammanhängande meningar med fel ord. Jag tror att jag har en skruv lös på riktigt. Min hjärna har nog inte återhämtat sig efter 3 år i Frankrike där man bara log och sa att man var svensk så var saken biff. Här finns betydligt fler svenskor, no need to say more!!

En kul sak har förresten hänt idag. Jag har fått skälla ut en hjärndöd taxichaufför från Älvsjö. Som saltade en nota från Arlanda till KBH VIA UPPSALA, med en sisådär 300 spänn. Alltså 750kr. Sen när han kommer fram säger han att han inte tar kort. Jag blev tokig och funderade på vem som var bäst att ringa, Polisen eller Robban Aschberg. Frågade taxibolaget om råd och fick till svar att de skulle sätta in 255kr på vårat konto och att de sen hade ordnat fast pris för alla anläggningar i regionen. MAN TACKAR! Sen så sa de förvisso att chauffören normalt tar kort men att han kansk behövde kontanter för att tanka bilen. TANKA BILEN. Näe, skottpengar på idioter vettja!!!

Imorrn kommer Cissi hit. Vi ska äta god mat och snacka massa tjejsnack och sen sover hon över. Ska bli treeeeevligt. Tänkte mig nån god ruccolasallad med pinjenötter, lufttorkad skinka, soltorkade tomater och varm chevré ost. Kom på det nu så får väl läsa bloggen imorrn och skriva handlingslista därefter!

Ska byta min nya Everst jacka imorrn oxå. Har ju upptäckt att framsidan av armarna är helt tomma på dun. Medans övriga jackan är som en nytumlad dunkudde. Går jag i motvind så har jag istappar i håret på armarna. Nåt fel som är trasigt helt enkelt!

En till kul grej nu när jag inte har nån rolig historia på lager... En gång när jag svarade i tel på jobbet idag så hörde jag i luren;

-Hej kexet, är det där du sitter och smular!

HAHA, så kul var det!!

Hej svejs!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0