Trrrrööööööött

Nu jedrar kommer höst tröttheten. Somnade till fotbollen igår, vaknade inte ill klockan idag. Knark tack!!

Har tillverkat en höstdekoration med ljus idag;



Sen har jag myst i mina nya vantar, färg svart, som köptes med nya jackan. SÅ SKÖÖÖÖÖÖNA!!!



I övrigt har jag gett en massa trevliga presenter till hundpromeneraren. Det var uppskattat! Nu fryser jag som en tok så nu blir det ett bad. Först dagens humor:

- Kan du tänka dig att Peter kallade sin fästmö "mitt lilla påskägg".
- Ja det stämmer precis. Hon är både hårdkokt och målad.

Imorrn kör jag ut HS till flyget vid 05. Yammie. NOOOOOT! Det postitiva är väl att få vara själv i 1 vecka!! :) Jag hade iofs gärna sluppit jobbet 1v, fått glassa i Frankrike och äta flotta middagar och shoppa. Men men....

Hej svejs!!


Kommentarer
Postat av: Frieda

Va fint du har gjort!!!

2009-10-15 @ 21:44:30
URL: http://gaaaalet.blogg.se/
Postat av: Alexx

Thank you darling!! Fattar inte att jag inte pysslar oftare, det är ju kuul!! :) Pysselkväll kanske? Vi som ändå inte får till nån annan kväll :)

2009-10-15 @ 23:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0