Update

Fullt ös medvetslös. Så har senaste tid sett ut. HS har ju varit i Frankrike och jag har jobbat för fullt vilket har inneburit mkt pusslande med hund och jobb. Ser fram emot en förhoppningsvis lugnare vecka på jobbet. Börjar veckan med 3 kvällar. Skönt med sovmorgon och skönt för Sixten med kortare dagar.

Har fått lämna tillbaka min Everest jacka då främre delen av båda armarna var dunlösa. Måste åka till Väsby eller Uppsala för att leta på en som är ok. SUCK.

Min beställda telefon kommer inte för att mupp TELIA inte håller koll på sitt arbete. Så nu struntar jag i att beställa en ny då leveranstiden nu gått från 4v till 7v. Får väl vänta till efter nyår. Dessvärre får vänner och kollegor och JAG leva med att min mob inte funkar något vidare. SORRY!

Takida är bokat och klart för den 28 nov. YAMMIE! Bandit most wanted bokas i veckan för december i sthlm!

I tis var Cissi här på myskväll med övernattning. Checka här, hur gott ser inte detta ut?? Ruccola, paprika, majs, rödlök, oliver, lufttorkad skinka, varm chevre med honung och pinjenötter!!!!



Igår var vi på en FANTASTISKT trevlig fest. Svåger Martin 40 år. Utöver den SUPERGODA maten som bestod av lax och räkor och rotfruktsgratäng och rostbiff och kycklingklubbor och massa annat gott så bjöds det även på SUPERTREVLIGT sällskap och GRYM underhållning. Inte bara från showgruppen Stage 4 you och Peter Wahlbeck utan min ÄLSKADE SYSTER bjöd på underhållning även hon, i form av skönsång à la Sarah Dawn Finer, Heat mm. I publiken hörde man saker som "åh hon är fantastisk, makalös, så duktig och borde vara med i Idol". Vad gjorde jag då? GRÄT GLÄDJETÅRAR, och jag var inte ensam!!

DU ÄR BÄST SYRRAN!!! Jag är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ stolt över DIG!!!

Min kamera tar verkligen inga bra bilder inomhus och i mörker så jag hoppas på att få ta del av en annan svågers bilder sen.



Födelsedagsbarnet. Ett STORT grattis till dig!!







(ganska uppenbart att jag hamnade bredvid precis rätt person) :)



Kvällens yngsta festprisse som hade alldeles för kul för att vilja åka hem! SÖT!!

Nähe, nu ska jag ta en sväng med doggen och sen blir det Zumbaträning för hela slanten!!

Hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0