Another stone off my shoulders

Mina söta hundpromenerare Eivor kom precis förbi. Hon har ju gått med Sixten även fast jag är hemma för att hon tycker att jag är sååååååååååååååå sjuk och mååååååååååååste stanna inne. SÅ RAR!

Nu kom hon iaf för att säga att hon fått en snilleblixt. Hon ska börja ta in Sixten till de om dagarna så att han och Fanny, hans tjej, får umgås lite mer om dagarna och så att Sixten slipper vara själv lika länge. Hur snällt är inte det?? Häromdan var jag på henne igen för att diskutera hur mycket pengar hon ska ha och hon vill verkligen inte ha några pengar ALLS. Så det blir till att ersätta henne på annat vis, snälla människa!!!

Vi har tur jag och Sixten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0