Blääääääääää

Fy jag är så uttråkad. Det är så trist att vara hemma. Skönt på sätt och vis att bara ligga på soffan och gosa med doggen och titta på dåliga serier på tv. Men dagarna rullar ju bara på och man får inget gjort. Skulle man vara ledig såhär mycket så skulle man ju iaf kunna gjort något av tiden.

Dagens bedrift har varit att sätta på 1 maskin tvätt. Nu ska jag försöka orka hänga den. Har precis proppat i mig nya tabletter och näsdroppar så nu kanske man orkar sitta eventuellt stå upp en stund. Har nog fått infuensan, jag hoppas den är utan svin.

I övrigt längtar jag efter min nya mobil, det tar alldeles för lång tid för den att komma. Snyft.

Näe, tvätt var det.

Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Frieda

Influensan som går nu ÄR svininfluensan, eller "nya influensan" som den även kallas! Lägg det till meritlistan! =) Puss och krya på dig!

2009-09-22 @ 22:17:38
Postat av: Alexx

Ameh den gick ju i somras oxå och det var då folk trilla av pinn. Men inte jag inte!!!

2009-09-23 @ 09:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0