Hysteri

Shit vad tiden går. Jag hinner knappt komma ur sängen på morgonen så är det dags att gå och lägga sig igen.... fattar inte att tiden kan gå så fort.... Men det är kul. Nu har jag börjat med mina bröllopssysslor oxå så jag har verkligen mer jobb än tiden räcker till, VARJE DAG. Men som sagt, jag trivs!!!!

Har haft en massa sjuka drömmar på sista tiden. Ena natten drömde jag att HS höll på med nån typ av skärmflygning/uppskjut i bungy lina. Och det var dessutom på skyskrapstak. Jag stod och tittade på och jätteorolig. WHY?
Sen en natt drömde jag om masskrock mitt i stan där det låg mosade människor överallt och brand och -ambulansbilar krockade med varandra och det satt människor i brinnande bilar. DubbelWhy?
Sen efter det så var jag ute på golfbanan med HS och vi satt och åkte golfbil. Stötte på Enrique Iglesias och hans tjej som för övrigt inte var Anna Kournikova. Och de åkte oxå golfbil. Det slutade med att jag och Enrique flörtade med varandra. Och jag som verkligen inte gillar honom, han är ju SUPERtönt. TRIPPEL-WHY? Snacka om mardröm!
Sista drömmen som var den som kom på att jag drömt en massa och skulle skriva det här, den kommer jag inte ihåg nu bara för det. Quadruple tönt!!

Dags att sova kanske. Skulle ha slutat 21 idag, det blev 23. Skulle ha varit ledig imorrn, åker in till 8. Kanske dags att sova? Nu när jag ändå är superpigg och i mitt esse.

Hs är på kick-off och inte det minsta social och sms'ar med mig. Fyllskalle och MEGAtönt!! Våga hata mobbare!

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Frieda

Haha, undrar du varför HS höll på med skärmflygning eller varför du drömde att du va jätteorolig??? Hahahahahahahahahahahahahaha!

2009-09-11 @ 10:35:10
URL: http://gaaaalet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag undrar nog mest varför jag drömde om honom över huvudtaget! Ska inte drömmar vara just drömmar och inte bister verklighet?? Blod och döda människor kan jag förstå. Jag gillar ju action.... MOAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

2009-09-11 @ 17:04:49
Postat av: Sanna

hahaha gumman, du är inte frisk nånstans! Kramar

2009-09-13 @ 10:31:51
URL: http://chokladovanilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0