Jobb

Så har man precis kommit hem från jobbet för att ägna kvällen hemma åt att jobba lite mera :) Tjejen vet hur hon fixar för sig! Men det är skönt, 3 år i frankrike har gjort att man tappat den inbyggda tv tablån för veckan så jag missar allt jag nånsin velat se på tv iaf.

Tack gode gud för webb-tv!

I övrigt står det kebabrulle på kvällens meny. YAMMIEEEE. I morgon är jag ledig, YUMMIE igen. Skulle varit 3 dagars ledig efter 10 arbetsdagar men får rycka in på lör fm iaf. På söndag ska vi spela golf. Den 28 är jag inbokad på en golftävling via jobbet. Ska bli kul som sjutton. Jag som bara spelat 2ggr i år!!

Såg en karl i fillingar på jobbet idag, 2 gånger tom. SAMMA KARL! Första gången var när han drog av sig skinnstället i deras konf lokal. Andra gången var när han drog på sig brallorna utanför chefens kontor. Där sitter för övrigt den kvinnlige chefen med dörren öppen utan att märka NÅGONTING! Karln säger iaf till mig:

-Tänk att varenda gång jag står med brallorna nere så är det du som kommer!!

Jag har en inbyggd radar för just neddragna brallor sörrö!!!




Over and out

Kommentarer
Postat av: Frieda

Va det en vacker syn??? Puss

2009-09-17 @ 23:12:31
URL: http://gaaaalet.blogg.se/
Postat av: Anonym

NJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa

2009-09-22 @ 20:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0