Placering

Golftävlingen avklarad. Med laget kom vi 2.a av 3. Individuellt så kom jag 3.a av 15. Jag är supernöjd. Det var JÄTTEKUL!!! Jag och en kollega till mig var såååå himla nervösa ända fram till första utslag så vi höll på att kräkas :) Precis när jag skulle slå en av de sista bollarna på rangen innan så gick min spoon/träklubba sönder. BÄSTA klubben. Den gick rakt av ovanför klubbhuvudet. Tur att det inte var när den var i luften så någon fick den i huvudet. Fick åka hem och hämta reserven i all hast. Hann inte ens övningsputta innan utslag. Hamnade i en bra boll med två andra. Vi hade kul hela rundan och spela väldigt jämnt. Jag slutade bäst i bollen med 34 poäng. Spelar man på handikappet så ska man ha 36 på en 18 hålsrunda. Supernöjd alltså!

HS är i Göteborg över natten så Sixten och jag har kvalitetstid. Det blir alltså ryggläge på soffan framför TVn nu :)

Have a nice evening folks!

PS: Däcket står sig bra, det ser ut som jag slipper pyspunkan nu!! DS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0