Dra på trissor!

Jag fick med ett par pressies idag jag oxå. 4års dagen försvann i glömska men Alla <3's dag, det ni, det kan man inte missa hur mycket man än vill :D

Det blev 5 röda rosor med ett tomt kort och jättefina underkläder. HS kan han!! ;)

Jag bjöd på hjärtan i alla former och smaker (of course), och en middag på byn, närmare bestämt Filét Oscar med bea och pommes. Precis vad dieten behöver. Närå, fick höra idag igen att det syntes att jag gått ner i vikt (ögonläkare någon?) Så jag kände att det var som dags att fetta till det lite. Inte lite heller för den delen. Kocken hade nog en 10liters hink med bea han ville bli av med för vi fick 1 stor slev var på tallriken. Det var väl första gången jag INTE slickat tallriken ren haha.

Haft 3 behandlingar här idag. Riktigt skoj, har fått grepp till fullo om manikyrerna nu. Behövde inte ens fundera över i vilken ordning jag skulle göra vad, det sitter som en smäck. Antar att det blir teoriplugg för resten av slanten nu då! Har folk som står på kö för gelé naglar nu så I cant wait to start that one!!!

Nähe, Köping it is, then OS!! 

Kommentarer
Postat av: Therese

Tomt kort?? What? Det är bara att tacka och ta emot vettu!

Krams

2010-02-14 @ 21:44:49
Postat av: Alexx

Haha, JAAAA, du hörde rätt, och det var tydligen så det skulle vara :) Kan betyda att han inte har nåt att säga mig XD HAHA Men blommorna var fina och underkläderna lika så, det kan han!!!! Kram

2010-02-15 @ 20:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0