Jobbhelg

Jaha, så var man snart på väg till jobbet igen då. Jobbar nu fre-ons, känns sådär. Sen är jag ledig tor, fre och på fredagen är det teoretiskt och praktiskt prov med diplomering.

Hade en kollega här igår som fick SPA manikyr med fransk lackning. Det blev jättefint och hon var supernöjd! Hon hade lite för korta naglar så det var jättesvårt, men perfekt träning!

I morse var jag skitförbannad på HS. Hade slamrade med disk vilket innebar att jag vaknade och då när jag somnade om så drömde jag. Drömde att jag gick upp och ifrågasatte vad han höll på med. Då stod han med en skärmaskin av något slag och sa att han skulle göra tacos till middag. MED VAD frågade jag. Lammfiol, sa han, som han höll på att skära i bitar!

Bra där, nu vet jag hur resten av den här dagen kommer bli :D Borde dra mif tillbaka i min eskimåkostym!



Bon week-end!!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ah härligt! :) Verkar passa din som handen i handsken! :) Ja så klart jag hör av mig när jag kommer hem :) Nästa gång jag vet att jag kommer hem är till vecka 10 då vi ska till fjällen :) Vi får styra upp något då! :) ha det bra! Kramar!

2010-02-12 @ 12:32:55
URL: http://jessica-livetleker.blogspot.com
Postat av: Sanna

Söööötnos!!! Haha, man får bli arg på det där manliga släktet! Kul att allt går så bra med skolan, väntar med spänning på att få höra allt! Saknar dig!

2010-02-12 @ 14:26:15
URL: http://sannastrassel.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej!

Klickade mig fram till din blogg:)

Vad är det för nagelutbildning du går? Vilken skola?

Jag har gått en utbildning på Academy of divine beauty före jul! :)

Ha det bra!

/sara

2010-02-13 @ 16:12:36
URL: http://saraagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0