Nagel-Alexx

Kanske inte är nåt bra namn på firman :D

Hur kul som helst i skolan. Trivs med de andra tjejerna och det är RIKTIGT roligt att hålla på! SHIT vad glad jag är att jag äntligen gör något för mig själv och uppfyller en dröm. And im good at it!!! :)
Näe men skämt å sido... jag är varken äldst eller yngst i gruppen, är precis i mitten på kunskap oxå, några är helt nya, andra är nagel-o-maner (har haft olika sorter under de senaste 7 åren och gjort de var 3e vecka) Ändå är det mig alla kommmer till, varesig det gäller vilket material man ska använda till vad eller hur man preppade bordet och tom hur man städar lokalen efteråt. Jag fick idag som första och enda elev laga sprickor med silke! I guess that means I WAS MADE FOR THIS?!!! Hoppas kan man ju iaf..... HAHA Keep the good spirit up som vi säger!

Har precis lagt egen fransk som jag dekorerat med bling bling. Imorrn kommer våra eget valda och bokade modeller till skolan så ska de få manikyr gratis av oss... det är väl snällt?! På fredag tar jag med mig sakerna hem för hempraktik så den som önskar manikyr (även SPA=scrub/mjukgörande) hojtar till!!

Nu ska jag duscha och sen plugga lite anatomi och nagelsjukdomar innan det är dags att sova....

Visste ni förresten att Naglar växer snabbare på män än på kvinnor?? Hur kommer det sig att männen fått det vi vill ha??? Naglar... Ögonfransar... etc....

Natti natti



SANNA: Jag tar mig gärna an dig :) It wont be a problem!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0