Nöjd

Haft mamma och pappa här idag. Pappa fick en spa pedikyr och jag fick hjärtsnurp (maken till äckligare fötter får man leta efter) Men jag älskar dig ändå pappa!!!! <3 Mamma fick en spa manikyr. Hennes naglar var inte speciellt hela så de har jag preppat lite. Mams o paps hade med sig en frukost macka och en varsin semla så vi svullade mellan varven :)

Sen vid 16 kom kollegan Sara på besök för en fotbehandling. Hon fick en Spa manikyr. Efter pappas fötter var hennes helt gudomliga. Inte en förhårdnad på 2 hela fötter! Sen passade vi på med händerna oxå så det blev tot 4 avklarade behandlingar för dagen. Sara köpte på sig lite produkter också som hon gillade när jag använde de på henne. Jag hoppas de gör susen för hennes sargade händer. Av Sara fick jag en JÄTTEFIN skylt i trä som man ska hänga på ytterdörren, på handtaget.



Nu är det Det okända. Efter det ska Sixten promeneras innan vi hämtar HS på Arlanda.
På lördag kommer mitt <3 Frieda för hand och fot behanligar. LOVE!!!

Hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0