Only nails in mind

Så var jag där igen... BARA NAGLAR... Det kanske för övrigt vore ett namn på firman :) Men nåväl, jag har hur kul som helst. Jag får betalt för att utöva min hobby, hur många kan säga detsamma???????

Idag har jag gjort mitt första 10 set, en kombi av mall och tipp blev det. Hade lite problem med mallarna för J's naglar var knögliga och ojämna efter skada så det tog lite tid. Men skam den som ger sig! På måndag och tisdag har vi betalande modeller på skolan att fixa.

Här är resultatet enl kundens önskemål:






För den som är intresserad så tar jag 200:- för ett nytt set de närmsta månaderna, ink tipp eller mall. Hojta bara till!!!

Är helt sönderstressad efter veckan som varit så nu ska jag krypa ner i soffan framför OS. Kanske ger mig på ett glas vin oxå med risk för att slockna på stört. Lördagsmys!

Ha en trevlig kväll, gott folk!!!! (om det finns några läsare kvar vs)

Tjing!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag vill!!! Sjukt fina naglar!Saknar dig gumman, kanske provar att ringa en dag i veckan igen :) PUSS

2010-02-28 @ 21:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0