Tired..

Dagarna bara springer iväg och jag blir allt tröttare. Denna kyla med eviga utomhus väntan på pendeltåg, buss/tub etc har gett mig kroniskt vita fingrar och tår. Känner mig genomfrusen JÄMT. Är faktiskt trött på snö och kyla nu... Längtar så efter att kunna gå ut utan 10 min påklädning innan.

Är sååå impad av alla människor som ORKAR pendla kollektivt år in och år ut. Jag vet inte vad som skulle få mig att stå ut!

Har utöver ovan kyla och kassa kolletivtrafik (stort tack till SL) haft ett par tunga dagar i skolan. Man är trött och seg av kylan och sen är det mycket nytt på det. Tekniskt svårt med applicering av geléer och man ju helst kunna allt på en gång. När man dessutom betalt dyra och egna pengar för utbildningen så vill man ju ha valuta för de också. Ser fram emot att bli klar! Idag släpade jag hem material och Uv lampa och gjorde hela vänsterhanden i gelé på mig själv.. Vi hade övning med tippar igår så jag hade 3 sådana på på vänstern och sedan 2 korta naglar. På högerhanden har jag avskavd fransk manikyr på naturlig nagel. SKITSNYGGT, not!! Mina naglar som var så fina till utbildningen är numera lika sönderfilade och röda som naglarna själva. AJ

En positiv sak med att åka kommunalt= Alla sjukt roliga människor man får titta och lyssna på. Underhållning!! Har inte sett någon mer kändis dock... Jag säger då det. Vad är min hufvudstad för huvudstad?

Näe gott folk, dags att sova.

Natti natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0